Кінезіотейпінг

Кінезіотейпінг – це вплив на пошкоджені або перенапружені тканини м’язів за допомогою особливої стрічки – кінезіотейпу. Особливістю кінезіотейпів є їх особлива еластичність, яка ідентична з шкірою людини. Стрічка щільно та обережно фіксує пошкоджену зону та трішки піднімає верхній шар епідермісу, що забезпечує хороший лімфовідтік, покращує мікроциркуляцію крові, знижує тонус та розслабляє м’язи. Але повністю зберігається свобода рухів, тейпи не перешкоджають проведенню тренувань, навіть інтенсивних та тривалих.

Показання

• больовий синдром нейром’язового та суглобового типу;
  • розтягнення зв’язок та м’язів, вивихи та забої;
  • сутулість;
  • набряки.

Переваги

• відсутність дискомфорту і больових відчуттів;
  • швидкий ефект – покращення відчувається після накладання тейпів;
  • терапевтичний курс триває від одного до трьох тижнів;
  • відсутність ускладнень;

Як діє тейпування?

• При розтягненнях м’язів чи зв’язок

Терапія є корисною при отриманні травм різного ступеня м’язів та сухожилля. Клейка основа стрічки делікатно впливає на поверхню шкіри та зменшує запальні прояви, подразнення та біль. Пошкоджені тканини міцно підтримуються тейпом, що забезпечує їхню стійкість при рухах суглобів і допомагає швидко відновитися.

• Болі у колінному суглобі.

При використанні кінезіотейпу процес одужання відбувається за короткий час.

Ця процедура:

1. покращує лімфо- та кровотік;
  2. зменшує запальні процеси;
  3. знімає больовий синдром.

Лікування травмованого колінного суглоба під час використання тейпу не потребує додаткових медикаментів.

• Біль в хребті.

Тейпування є особливо ефективним при наявності міжхребцевої грижі, протрузіях, радикуліті, сколіозі, кіфозі та різних деформаціях хребетного стовпа. Носіння еластичної стрічки забезпечує розслаблення тканини, знімає біль та запалення, покращують лімфоток.

• Больовий синдром у ділянці шиї.

Кінезіотейпування є високоефективним за наявності остеохондрозу, спазмуванні та різних травмах шийного відділу. Тейп швидко знімає запальні процеси, розслаблює м’язи, не дозволяючи розвинутися атрофії.

• М’язові болі іншого генезу.

Кінезіо-стрічки допомагають і в разі інших ситуацій: при болях в області плеча, перенапруги м’язів, за наявності вальгуса стопи, шпорах п’яти, плоскостопості. Така терапія відновлює функціонування нервової системи, покращує лімфоток, знімає набряклість та одночасно виявляє м’який ефект зменшення болю.

Кінезіотейпування забезпечує:

•  усунення дискомфорту при м’язовому болю – це досягається усуненням стискання тканин;
  • забезпечення розслаблення м’язам – тейп забирає частину навантажень під час рухів;
  • повне відновлення функціонування пошкодженої тканини за рахунок усунення запальних процесів та оперативного виведення продуктів розпаду;
  • стрічка ефективно мінімізує розвиток посттравматичних негативних проявів та  нормалізує суглобову біомеханіку;
  • кінезіо-бинт не перешкоджає постачанню клітин епідермісу киснем і не містить в собі лікарських добавок.

В реабілітаційному центрі “FIZIO 360” кінезіотейпування проводять досвідчені фізотерапевти. Наші спеціалісти не тільки проведуть високоефективне тейпування але й нададуть рекомендації, у тому числі оцінять наявні протипоказання до проведення процедури: наявність шкірних захворювань, підвищена чутливість епідермісу. Тому якщо ви помічаєте один з вищеперелічених симптомів або захворювань звертайтеся у наш реабілітаційний центр за висококваліфікованою допомогою.